sobota, 14. april 2012

Kličem sonce

V teh deževnih dneh mi je oranžna barva kar sama zašla v roke. Saj vem, da zemlja potrebuje dež, ampak kak sonček bi nam prav prišel. Uživajte vikend.



7 komentarjev:

  1. Lepo si poklicala sonce :).
    Čudovit okvirček na prvi, tudi meni je danes prišel pod roke. Zelo lepa je postavitev na drugi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. res kar kličejo sonce....:):), ampak meni je tale dež tudi pri srcu, saj ga rastline tako potrpežljivo čakajo...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau krasen papir si izbrala in ta druga se mi tako zelo dopade, saj si jo zelo lepo skombinirala. Ja sonce pa tudi jaz že pogrešam. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je.In barve so tople,pomladne.
    In ti kar kliči sonce.Kliči,kriči in prosim prikliči!
    Se tudi meni že zelo toži po njem.

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmm zelo lepe... tista s kvadratki mi je pa fantastična... Ah ja oranžna je moja najljubša barva... se mi zdi da ima toli kozitivne energije v sebi=) Želim ti lepo nedeljo...pappa

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si "spedenala" voščilnici, ne preveč okrancljani, kar je meni zelo všeč. Posebej druga, s kvadratki mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Preprosto in lepo. Verjamem, da bo tudi sonček kmalu pokukal na plano.

    OdgovoriIzbriši