nedelja, 7. april 2013

Vabila za valeto in svilen šal

No, sedaj ko sem izpolnila svojo obljubo, pa lahko pokažem kaj sem delala v teh dneh. V aprilu imamo obletnico valete (s kalkulatorjem sem preverila, ker je tako visoka številka obletnica). Za tiste, katere nimamo telefonskih, sem izdelala vabila. Precej enostavna, da so jih dobili še pravočasno.






Renati pa sem obljubila slikco šala štrikanega iz svilenega traku.



10 komentarjev:

  1. O, hvala. Čudovit šal, prav bogat, pride.
    Vabila, so ti tudi, krasno uspela. Niso tako enostavna, zelo lepa so.

    Lp.Renata

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo simpatična vabila in tudi šal je zelo lep. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so bolj všeč preprosta vabila, no to mislim tista, ki nimajo vsega in svačega gor. Lepa so! šal me je pa čisto navdušil in ne razumem, da je to iz svilenega traku. Hmmm.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katarina, kupi se tak svilen trak širine približno 6 cm in na eni strani so luknjice po katerih štrikaš desne.

      Izbriši
  4. lepa vabila si naredila,posebej všeč mi je šal,lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si poskrbela za vabila in verjamem, da bodo sosolke in sosolci zelo veseli. Je lepo dobiti klasicno vabilo, ne samo po mailu :) Ta sal je tudi krasen, ceprav mi sploh ni jasno kako je narejen. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. lušna vabila in zanimiv šal

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo luštna vabila, šal je pa tudi super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem absolutni pristaš vabil, izdelanih "na roko" in z ljubeznijo. Tvoja so mi zelo všeč in tudi šal je čudovit, ker obožujem pike. :)

    Pozdravček,
    B.

    OdgovoriIzbriši