sobota, 28. april 2012

Album za 70

Začenjajo se sami pomembni dnevi: obletnice, odhodi v pokoj in poroke. Če takole znaš kaj narediti, te seveda vsi takoj zadolžijo. Saj kakšno stvar naredim prav z veseljem, kakšno pa zelo z muko. Tale album sem naredila z veseljem za čudovitega moškega, ki bo jutri praznoval 70 let.  Na mizi pa že začenjam album za poroko, ki mi pa nekako kar ne gre.






4 komentarji:

  1. Zelo lep album si naredila in verjamem, da ti bo tudi poročnega uspelo narediti brez problema.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep je, z krasnimi detajli. Tudi meni se dogaja podobno, da pri nekaterih stvareh zelo uživam pri ustvarjanju, pri drugih pa kar ne gre in ne gre. Upam, da se ti odpre.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit album, sploh barve si tako lepo skombinirala. Ja včasih rabiš malce dlje časa ali pa kak navdih, ampak mene prav nič ne skrbi pri tebi, saj na koncu vedno pridejo same krasote ven ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Takile albumčki so meni zelo všeč. Tvoj je res lep.

    OdgovoriIzbriši