sobota, 29. januar 2011

Obleka

Izmed vseh čestitk, ki jih imam že narejene, nobena ne ustreza. Zato sem naredila eno obleko, ki bo kot nalašč zanjo. Rada ima obleke, rdečo črno kombinacijo in visoke pete. No ja, obleka ni čist idealna, falt se mi je mal pofakižil.
Idejo in načrt sem našla pri Debbie D. Dodd. 

3 komentarji:

  1. Bo druga imela bolj zlikano gubo :)). Mi je padel v oči obešalnik. Pred kratkim, sem sama imela podobno idejo, vendar sem na koncu obupala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tole z obešalnikom je pa tudi meni zelo posrečeno! Včasih te ročne napakice čestitki pač dajo svoj pečat. Saj ne delamo na stroj, ane? Kot praviš, bo nalašč za prejemnico. in to najbolj šteje! LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Najraje dealm za prejemnika, ki ga poznam, takrat je idej polno. Pa novoletne čestitke tudi rada delam. Najtežje pa je, če nekdo želi rumeno z sončnicami.
    Obešalnik pa se precej hitro naredi iz žice. Sem našla tutorial na netu, bom prilepila link zgoraj.

    OdgovoriIzbriši