ponedeljek, 24. januar 2011

Nekaj za fanta

Tokratni izziv na Craft-alnici je nekaj za moškega/fanta, pa ravno sovpada z rojtnim dnem mojega sina, zato sem naredila tole čestitko (mimogrede, na Craft-alnici ne najdem povezave, kjer bi tole dodala, sem smotana al kaj, pa ja piše da je rok do jutri). Sin se uči igranja kitare, zato sem na čestitki dodala kitaro in pa še notranjo stran sem malo okrancala, da je nastal žepek za denar.


2 komentarja:

  1. Vidim, da si uspela najti gumbek kamor se prijaviš na CRAFT-alnici. :)) Super, ker bi bilo res škoda, da ne vidimo te lepotice! :))

    Hvala, ker sodeluješ na 21. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  2. :) super čestitka, sin pa bo še posebej vesel notranjosti :))

    OdgovoriIzbriši