ponedeljek, 27. junij 2016

Izziv #163 v Craftalnici: Škatlica presenečenja

Tokratni izziv je pa res zame. Škatlic presenečenja sem naredila že veliko. Tokrat vam pokažem eno v obliki cvetličnega lončka za zahvalo učiteljici. Prijavljam jo na 163. izziv Craftalnice.



8 komentarjev:

  1. Zelo domiselno, všeč so mi barve in rožice, res prekrasna zahvala.
    Hvala, da si se nam pridružila v craft-talnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi mali vrtiček in še ta oblika mi je zelo všeč. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita škatlica..zelo lepo si jo okrasila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo čudovita škatlica. Koliko zelenja, tale mahec je prav poživljajoč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja in izvedba... zelo lepa škatlica je nastala. Čestitke! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Izdelala si čudovito škatlico presenečenja. Lepo darilo za učiteljic :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa škatlica, všeč mi je kako si jo okrasila z zelenjem in rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zahvalna škatlica je čudovita.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši