sreda, 8. junij 2016

Izziv #162 Čokoladnica

Izziv pri Craftalnici me je spomnil, da vam še nisem pokazala čokoladnic, ki so nastajale pred kratkim. Čisto ta prvo prijavljam na 162. izziv na temo Čokoladnica pri Craftalnici. Čeprav meni so najljubše te, ki izgledajo kot prava čokolada, le rezanja in lepljenja je veliko.





Preiskusila sem tudi, kako bi v škatlico knjigo zbasala ferrero rocher. Pa je malo prevelik, zato sem jo napolnila z Mozartovim kuglam.



Da pa bo vsa embalaža na enem mestu, je tukaj še škatla od čipsa preoblečena za bezgov sirup.




14 komentarjev:

  1. Ena čokoladnica lepša od druge..ter tudi škatlico si zelo lepo aranžirala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite čokoladnice, prav vse so nekaj posebnega in izredno lepega. Tudi ovitek za steklenico je zelo lepo izdelan.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastični izdelki! Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne čokoladnice. Prav vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  5. o vau, cela serija različnih čokoladnic in prekrasne vse po vrsti, še posebej mi je v oči padla prva zaradi barv sivke in pariške tematike.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite embalaže si nam predstavila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne čokoladnice si izdelala kot tudi vse ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuuu - čudovite embalaže, toliko imenitnih idej na kupu! Čestitke, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepa serija krasno zapakiranih dobrot. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmm, kakšne sladke dobrote.
    Krasne čokoladnice so nastale, retro rdeča s pikami in napisom mi je res izjemno lepa.
    Še posebej pa mi je všeč preoblečena embalaža od čipsa. Nekaj teh škatlic že kar dolgo čaka, da jih oblečem. Sem dobila lep navdih. Hvala!
    Pozdravček, Valentina

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito!! Res lepi izdelki.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo si zavila čokolade in tako so sedaj še mnogo slajše v teh lepih ovojih :-)) Tudi sirup ima lepo embalažo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito in krasno izdelano vse po vrsti, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši