sobota, 2. maj 2015

Za krst

Za krst sem pripravila škatlico in knjigico. Se spomnim, da sem knjigico enkrat poskusila narediti že pred leti, ko sploh še nisem imela score boarda in se mi še sanjalo ni, da poleg šeleshamerja obstaja še kak drug papir. Seveda mi ni uspela in sem jih samo občudovala pri drugih. No, s score boardom in tršim papirjem knjigica kar "pade" skupaj. Ko sem bila glih "v šunku" sem pa naredila še eno rojstnodnevno.






5 komentarjev:

  1. Krasna knjigica in škatlica. Tudi copatki so zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau prav vse mi je všeč, lepo barvno usklajeno. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse je zelo lepo in krasno narejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Brez pripomočkov je zagotovo knjigico zelo težko izdelat oz. se človek preveč namatra zraven. Tokrat sta ti šli odlično od rok, kot tudi škatlica. Tako nežna in lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastočna darilca si pripravila. Hvala, ker si se oglasila pri meni :).

    LP
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši