sreda, 15. april 2015

Izziv meseca aprila pri Ustvarjalnem dotiku

Čipke.... ja, meni so zelo ljube in jih veliko uporabljam pri mojih izdelkih. Imam v načrtu, da jih sama skvačkam, ampak mi glih ne gre s takim cvirnom kvačkat, je pretanko.
Tokrat sem jih uporabila na poročni torti v rdečem. Iz trgovine Ustvarjalni dotik je šablona srca in pa vejice na pokrovu škatlice. Pa verjetno še kaj, ampak se ne zapomnim vsega, kje kupim.


7 komentarjev:

  1. Prekrasna škatlica! Všeč mi je barvna kombinacija - kot nalašč za poroko. Pa torta na sredini je občudovanja vredna :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu :) Pozdravček, barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw res čudovita škatlica! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno škatlico si naredila in rdeče bela kombinacija je meni top.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno škatlico si naredila, polno lepih detajlov :-))

    OdgovoriIzbriši