sobota, 11. avgust 2012

Po dolgem času

Včasih se življenje tako na hitro obrne, da komaj zvoziš ovinek. Meni se je nedavno in papirčkanje, ki me je tako pomirjalo, me je kvečjemu razjezilo, ker od prve ni bilo tako, kot sem hotela. No, sedaj se pa življenje spet vrača v stare tirnice in tukaj je set treh čestitk v natur materialih.



Lep vikend vam želim.

5 komentarjev:

  1. Zelo je lepa in kako lepo si jo okrasila. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč so mi ti naravni odtenki in lepo si jih naredila. Me veseli, da se ti je življenje postavilo na ustaljene tire. Če pa te ustvarjanje kdaj razjezi, kar tudi mene, pol pa je bolje it vstran in se vrnit, ko te zagrabi :) Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnice so krasne. Meni je zelo lepa postavitev na zadnji :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe voščilnice si ustvarila. Všeč mi je natur barva, se mi zdi, da dobijo voščilnice nek globji pomen.
    Lepo, da se ti je življenje spet vrnilo na stari tir, kajti zelo rada pogledam na tvoj blog. Želim ti še veliko ustvarjalnih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši