nedelja, 5. junij 2011

Šivanje

V mojem profilu sem napisala, da tudi rada šivam. Pa že zelo dolgo nisem vzela stroja v roke, razen ko je treba kaj zarobiti. Naj vam najprej pokažem nekaj starih stvari. Mogoče mi bo uspelo, da grem na podstrešje iskat škatle z blagom. Skratka, v načrtu imam, da bom šivala.
Prvo je blazinica za bucke v velikosti 10x10 cm, ostalo pa so okrasne blazine v velikosti 40 x 40 in imajo zadaj gumbe, da se operejo.



5 komentarjev:

  1. Hitro po blago - načrt je dober. Izdelki krasni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe so, skrajni čas da potegneš na plano blago in začneš z novimi kreacijami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako lepe blazinice, ki nežno prinesejo sladke sanje.
    Tu ne smeš odnehati. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sploh se ni možno odločiti, katera od okrasnih blazinic je lepša, vse tri so mi zelo zelo lepe, prav tako blazinica za bucike:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si pridna!!! Jaz šivam samo obrobe na voščilnicah, pa še tam me vedno kaj heca. Ful so lepe.

    OdgovoriIzbriši