nedelja, 20. februar 2011

Na hitro

še ena čestitka od včeraj. Celje je zmagalo,  skoz je bilo napeto, tako da nisem veliko delala vmes. Pa so vseeno nastale tile dve. Tokrat v modrem. Te dni veliko premišljujem, ali bi si kupila sizzixa oziroma počakala na kolibrija, pa.... Nekaj izsekov sem dobila od kolegice, uporabim kar imam pri roki. Res se ne morem odločiti, ali ga rabim ali ne.


4 komentarji:

  1. :)), kako mi je to poznano...rabim ali ne rabim.
    Sama sem na koncu podlegla.
    Voščilnica je luštna. Dopade se mi, kako si zavihala vogale. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je...monochromatic...:D
    Tudi jaz se odločam, da ali ne razne pripomočke...enkrat bo sigurno da, ampak ne še tok kmalu. Je v drugem planu.
    papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni voščilnici! Jaz sem se na koncu odločila, da ga definitivno rabim! :)
    Na mojem blogu te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši