sobota, 31. avgust 2013

Kvačkani copatki in tunika

Saj ne, da ne bi nič ustvarjala, ampak zadnje čase me bolj sprošča in veseli kvačka, pa so izdelki bolj redki. V srednješolskih letih sem veliko pletla in ne vem kako to, da me pa sedaj privlači kvačka.
Najprej pokažem copatke


 Pa eno tuniko v vzorcu salamonovih vozlov (navdušila me je Vesna)

Pa še en šal z rožico


Lep vikend vam želim

5 komentarjev:

  1. Zelo lepo,super ideja s kvačkanimi copatki v škatlici
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Kvačka ti dobro služi, same lepe stvari. Tunike se ne bi branila.Ne razumem pa točno, teh vozlov.S kvačko, nisva na ti. Šal je pa tudi meni uspel. Darilne škatlice so tudi lepe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako lepi copatki in krasno pašejo v škatlico. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse je tako zelo lepo in mehko :). Lp

    OdgovoriIzbriši