sobota, 8. september 2012

Tokrat pa poročne v krem barvi

Kadar iz vabila ni razvidna barvna nit poroke, se mi zdi, da še najmanj fališ z kombinacijo belo - krem. Znanka gre v soboto na poroko in ko je videla mojo čestitko s poročno torto, je imela idejo, da bi namesto torte bila hiša, ker si mladoporočenca želita prav to. Pa naj bo.
Najprej s torto:



Pa s hiško:




Pa še ena kar tako:





7 komentarjev:

  1. Joj ..... kaj tudi hišo in vrtiček si uspela spraviti v njo :)). Čudovito si ju okrasila in izdelala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, tole mi je pa zelooooo všeč. Barve, papirčki, dodatki...vse si krasno sestavila skupaj. Čestitki tudi...fantastični. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kraso in tudi meni je všeč papir, ki ga imam tudi sama na zalogi in hvala za krasno idej kako ga porabiti. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. O enkratna ideja in izvrstna izvedba=) Všeč mi je tudi nežna barvna kombinacija=)

    Pozdravček iz dežele suhe robe=)

    OdgovoriIzbriši