nedelja, 27. februar 2011

Črno belo

Tole sem imela v načrtu skoraj pol leta. Album kot čestitka. Fotografije sem dala razviti v črno beli tehniki, napise sem pridno zbirala, potem mi je ostalo samo še najti ustrezen papir. Našla sem ga seveda v Memories  - La Creme Stack. Tam sem našla tudi ustrezne nalepke, tiste za praskat. Vse sem zbrala na kup in ratalo je. Album je velikosti A5, čeprav bi naslednjič verjetno izbrala velikost 20x20. Upam, da bo obdarovanec vesel, čeprav je moški, ki mu moje papirčkanje ne gre prav. Zbrala sem samo fotografije, kjer je sam, da ni bilo preveč kompliciranja z napisi, pa da ne bo kake zamere v familiji. Samo zanj. Ker je okrogla, bom za darilo dodala fotoaparat.










Obraz sem pa malo zakamuflirala.

3 komentarji:

  1. Zelo lepo, takega darila bo prav gotovo vesel. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro izgleda, ko si naredila s črno-belimi fotkami, deluje tak starinsko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful dobro darilo, res lepo izdelan album. Pa še nekaj malega zate na mojem blogu. LP

    OdgovoriIzbriši