petek, 17. oktober 2014

Novoletne voščilnice

Ko sem videla prečudovite Martinine božične voščilnice, so moje "stare" šablone dobile povsem nov sijaj. Pa nekje od zadaj sem se spomnila še na to, da lahko papir "potiskam" sama z distress inki in vodo. Pa še rezultat je vedno drugačen.






10 komentarjev:

  1. Lepe voščilnice si imela za inspiracijo in tudi tvoje so zelo lepe in elegantne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da su te moje čestitke inspirirale. I kod tebe je nastala prekrasna kolekcija.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne so. In potiskano ozadje res naredi prav poseben efekt. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so, domiselne in pustijo krasen vtis, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Enostavne in čudovite
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zelo lepe in povsem unikatne s temi ozadji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi te so lepe in krasna ozadja si jm naredila, zelo so mi všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši