nedelja, 19. februar 2012

Življenje je lepo 2011

Tokrat pa sem album naredila zase. Izbrala sem najlepše slike, nekaj sem jih dala razviti v črno-beli tehniki. Odločila sem se le ze temno rdečo - belo kombinacijo. Sto in enkrat sem se prejezila le nad lepilom, saj ne najdem pravega.










8 komentarjev:

  1. Premalokrat naredimo stvari zase in zato se mi zdi super, da si si naredila ta album. Lep je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmm, v rdeči barvi, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zelo lep je tale tvoje album, že naslovnica sama je taka pravljična, kot je napis albuma. Super, da si ga izdelala zase, mene to še čaka. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooooj kako je lep in res čudovito barvno kombinacijo si izbrala. A to si lepila na lepenko? Jaz se bijim lotit kaj takega, ker me je strah, da bi se 300g papir prehitro zvil in slike z njim. LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsako stran sem nalepila na šeleshamer A4, potem pa skupaj, da sem dobila list in je zelo trdo, tako da ni bojazni, da bi se fotografije zvile. Le na prvi in zadnji strani sem dala vmes nek trši papir.

      Hvala za pohvale.

      Izbriši
  5. Čudovit album. Zelo so mi všeč čiste linije in barvna usklajenost.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep album! Kje si nabavila papirčke?

    OdgovoriIzbriši